Saturday, May 27, 2006

MENGHARAPKAN KOMEN ANDA

Terima kasih kerana sudi melawat blog saya dan sila berikan komen anda sekiranya ada sebarang tambahan yang perlu dimuatkan dalam blog ini. Sekiranya ada sebarang komen membina silalah salurkan kepada saya. Saya juga ingin memasukkan lagu dalam blog saya tapi sehingga kini masih tak tahu bagaimana untuk melaksanakannya. Sesiapa yang mahir dalam pembikinan blog untuk tujuan ini silalah berkongsi pengalaman dengan saya.

Terima kasih

Tuhan! Hadiahkanlah kasihmu kepadaku
Tuhan! Kurniakanlah rinduku kepadamu
Moga ku tahu syukur pun adalah milikmu

` Yaa Allah! Aku memohon cintamu dan cinta orang yang menyintaimu dan semua amalan yang akan mendekatkan aku dengan cintamu ‘

Bila kita mencintai yang lain,Mungkinkah hati ini akan tegar Sebisa mungkin tak akan pernah sayangku akan hilang.... padamu Yaa-ALLAH Rabbul Jalil.

1 comment:

Awwa said...

saya suka bunga bungaan di blog saudara, saya mencadangkan saudara meletakkan c box supaya senang orang nak conteng Cuba saudara jejaki blog ks yang semakin glamer kerana banyak c box, dengar khabarnya dia sudahpun buat nvelnya sendiri, bakal di terbitkan tak lama lagi. so tahniahlah dari saya kerana anda sudah berblog, hari ini baru saya boleh masuk blog anda.